Op- of aanmerkingen

Op- of aanmerkingen

Onze medewerkers doen hun uiterste best om een behandeling aan te bieden die past bij jouw behoeften en verwachtingen. Het kan voorkomen dat je hierin wordt teleurgesteld. Spoor030 hecht grote waarde aan een goede, efficiënte en klantvriendelijke dienstverlening. We willen ook graag weten als je niet tevreden bent. Graag komen we samen met jou tot een oplossing.

Wat kun je doen?

In eerste instantie bespreek je de aanmerking met de hulpverlener in kwestie. Een groot deel van de klachten kan in overleg opgelost worden. Gebeurt dit niet naar wens, dan kun je jouw aanmerking met de betrokken Teamcoördinator van Spoor030 bespreken. Mocht je dan nog niet tevreden zijn, dan kun je een officiële klacht indienen bij ons.

Deze klacht kun je melden door te mailen naar klantbeleving@spoor030.nl of een brief te schrijven naar:

Spoor030
Postbus
XX YY  Utrecht 

Binnen drie werkdagen krijg je een bevestiging van ontvangst en zal contact met u worden opgenomen.